Végtelen nagy nyugalmat éreztem… – Access Bars tapasztalatok ®

Eddig nem volt az erősségem, hogy összegyűjtsem és leírjam, miket jeleztek vissza azok az emberek, akik kezeléseken jártak nálam. Illetve hogy egyáltalán megkérdezzem őket erről. Elég volt számomra bizonyítéknak az, amiket én észleltem, amikor magamat kezeltem, vagy amikor engem kezeltek “naivan és materialista tudománytalanul” (agyatlanítás, agyalás-talanítás, …) 🙂 Most azonban a tapasztalatok egy részét sikerült írásos formába önteni. Ezek közül is számomra az Access Bars tapasztalatok ® az egyik legjelentősebbek. Ugyanis az általam eddig megismertek közül ez a legátfogóbb életszeméleti-életmenedzselő rendszer, az Access Consciousness™ szerves része. Ez nem hasonlít semmilyen eddig megismert rendszerhez. (Természetesen a többi stresszoldó kezelés is nagyon szuper, ráadásul beilleszthető ebbe a rendszerbe, de… az Access az alap!)

Access Bars tapasztalatok: nyugalom és szabadság (freeimages / free-falling-1394974)

Access Bars tapasztalatok ®: nyugalom és szabadság (freeimages / free-falling-1394974)

Milyen szinten van a zavar: testi, lelki, szellemi?

Ezek a tapasztalatok lelkileg stresszes, de testileg nagyjából egészséges embereken megmutatkozott változások, akik ráadásul nyitottak az ilyen kezelésre. Akiknek van valamilyen krónikus testi zavaruk is, és esetleg még valamiért ragaszkodnak is hozzá (igen, olykor jó dolog kátyúban lenni, van előnye is) azoknál más változások lehetnek. Jobban előfordulhat például átmeneti tünet felerősödés.

Ez egy trükkös gyűjtemény lesz. 🙂 Az Access Bars tapasztalatok ® a honlap miniblogjában vannak, ide csak beolvastatom őket a rendszerrel. 🙂 Ezért lehet, hogy a későbbiekben bővülni fog a következő lista, mert a miniblogok is bővülni fognak. (Tudtad-e, hogy nálam kedvezmény jár a stresszoldó kezelés díjából a második alkalomtól kezdve, ha leírod nekem, milyen változásokat tapasztaltál az előző kezelés után?)

Access Bars tapasztalatok ®: a nyugalom oázisa?

A saját pokolba vezető utat NEHÉZségek jelzik – avagy így ismerd meg önmagad

Már írtam több olyan lehetőségről a blogon, amik egyszerűen és gyakorlatiasan tanítanak minket meghallani és a magunk javára használni a mindennapokban az intuíciónkat, az ösztönünket, a testünk jelzéseit. Ezzel pedig változtatni az életünk zavarain; általános egyensúlyba kerülni, boldognak és örömtelinek lenni. Plusz rengeteg-rengeteg gyakorlatias példa is volt már; például hogy hogyan lehet rájönni a pánik okaira, vagy hogy milyen mozgásforma / kikapcsolódás való nekünk. Gyakorlatias írás az Access Consciousness™ stresszkezelő, “térnyitó” kérdéseiről szóló blog is. A kérdéseken keresztül tulajdonképpen a végtelen énünkkel kommunikálunk (skizofrénia nélkül 🙂 ) – ez mindig tudja, hogy az aktuális helyzetünkben mi (nem) a bajunk, milyenek (nem) vagyunk! Pszichológus nyelven szólva, ezek az eszközök mind ahhoz használhatók, amire már az ókori bölcsek is buzdítottak: azaz, “ismerd meg önmagad“!

Ismerd meg önmagad. Mi nehéz? (freeimages / worse-for-wear-1438209)

Ismerd meg önmagad. Mi az, ami nehéz? (freeimages / worse-for-wear-1438209)

A választékból eddig erőteljesen hiányzott egy láncszem, amit sokszor próbáltam elmagyarázni embereknek szavakkal-kézzel-lábbal-füstjelekkel. Hogy pontosan mit is kellene figyelniük és hogyan, hogy minden percben megtalálják a saját útjukat… Az Access Bars Consciousness™ (magyarul: “Hozzáférés a Bárokhoz és a tudatossághoz”) rendszerének megismerése előtti időkben az elmagyarázás általában körülményesen sikerült. Szerencsére ez mostanára megváltozott, és ez még nekem is jót tett. Visszagondolva az eddigi életemre, sűrűn csapkodtam a homlokomat az olyan pillanatokat felidézve, hogy milyen ÉRZÉSEM is volt, amikor egy nagyon nekem való dolgot találtam. Miről is van szó?

A KÖNNYŰ-NEHÉZ érzésről. 🙂

Ezzel a kifejezéssel az Access Consciousness™ nagyon egyszerűen leírta, hogy mit kell figyelni!

Mi a manó is ez a KÖNNYŰ-NEHÉZ érzés? Elméletben a saját belső iránytűnk:

“Agyalás-talanítás” a köbön: Access Bars csere

Access Bars csere nap: kezelés (Vágvölgyi Hajni fotója)

Access Bars csere nap: kezelés (Vágvölgyi Hajni fotója)

Nemrég kaptam egy hozzászólást a “Kérdezd magad egészségesre” című íráshoz, amiben az Access tanfolyamok árát firtatta a hozzászóló. Sajnos elég pontatlan információi voltak az árával és az előnyeivel kapcsolatban is – a hozzászólást és a kiegészítésemet itt olvashatod el. Érdemes meghízható forrásokból tájékozódni a teljes Access rendszerről! És nemcsak az árakról, hanem az értékről, a nyújtott pluszokról is! Mert ugye olcsó húsnak híg lehet a leve… Ezt támogatandó, ezen írásomban azt szándékozok érzékeltetni (nem tudom, mennyire fog sikerülni, mert körülbelül leírhatatlan), hogy milyen élmény, mekkora érték is egy Access Bars csere rendezvény.

Miért jó, ha tudunk róla, hogy létezik Access Bars csere?

A bejegyzés íródásának időpontjához képest előző nap vettem részt egy egész napos Access Bars cserén, 9-19 óra között tartott. Mivel országos Access napnak szervezték, igen sokan összejöttünk, összesen 40-en regisztráltak rá. Mindenki jogosult ilyen eseményeken kezelőként jelen lenni, aki egyszer részt vett már az alap Bars tanfolyamon, és ezzel Access Bars kezelő lett. (Aki nem vett részt Access Bars tanfolyamon, az a cserén is kipróbálhatja a módszert.)

Miért jó Access Bars kezelőnek lenni?

Például mert ez egy elég egyszerűen megtanulható fejmasszázs-szerű érintéses stresszoldó módszer. Kezelhetünk vele másokat, oldhatjuk a stresszüket. És mert a cseréken nagyon olcsón, pár ezer forintért kaphatunk kezeléseket, és adhatunk is. Azaz gyakorolhatunk, s ezáltal, a tükorneuronjaink közreműködésével még mi is kezelődünk. A barátnőm azt hangoztatja, hogy “Access Bars kezelőt minden családba!”, és teljes mértékben egyetértek vele!

Kérdezd magad egészségesre: Access Consciousness ™

Talán csak néhány évtizede lett divatos a pozitív gondolkodás, a pozitív megerősítések, az agyátprogramozó – idegrendszer áthuzalozó mondatok, mantrák napi szintű használata. A “Napról napra jobban vagyok”, “Gazdag vagyok”, “Szép vagyok”, “Okos vagyok”, “Meg tudom oldani”, stb. típusú öngerjesztésekre gondolok. Ezekkel a megbolondító negatív gondolatainkat és érzéseinket, a pszichés szörnyeinket próbálhatjuk meg megszelídíteni, átírni, törölni. Hogy jobban legyünk, egészségesebbek legyünk, az életünk számunkra kellemesebb irányba terelődjön. Ezek a megerősítések egyes embereknek működnek, másoknak pedig nem. Mégpedig azért, mert túl nagy a negatív lelki batyujuk, és/vagy nem személyre szabottan használják őket. Ezért lehet, hogy a kontrolláló elméjük átverésnek tekinti és nem veszi be az állításokat (“most akkor mégis hogyan lehetek jól, amikor ÉRZEM, hogy rosszul vagyok?“). Ha pedig mégis beengedi az elme, a nem jól használt pozitív gondolkodás és megerősítések több kárt okoznak mint hasznot. Negatív hatásuk lesz: összezavarják a pszichét és az idegrendszert. Ezért, akiknek nem működnek, mint ahogy sokszor nekem sem működtek, azok trükkös pozitív megerősítéseket használhatnak. Ilyenek például az Access Consciousness ™ eszközeinek egyike, az általam “költőinek” tartott “térnyitó” kérdések is. Ezeket én ezen írás készültének időpontjában körülbelül fél éve gyakorlom, és eddig szuper dolgokat műveltek velem.

Milyenek a “térnyitó” kérdések?

Stresszradírozó “agyatlanítás”: Access Bars kezelés ®

Access Bars kezelés ® a Moksa szombaton

Access Bars kezelés ® a Moksa szombaton

Agyatlanítás. Nekem ez a kifejezés jutott eszembe arra az állapotra, amikor az egyik Access Bars ® tanfolyamunk után megkérdezte tőlünk az oktató, hogy hogyan érezzük magunkat. Két kapott Access Bars kezelés ® után lenni számomra olyan volt, mint amikor egy teljes stresszradírozás, stressztörlés történik az ember fejében és lelkében. Ilyenkor nem agyal, nem gondolkodik, nem kattog, nem pörög, nem görcsöl, nem stresszel, nem szorong, el van lazulva, ki van kapcsolva. Teljes a lelki béke, az egyensúly, a paraszimpatikus üzemmód (ami a test önhelyreállító folyamatainak működéséhez a legjobban hozzájárul). Csak elvan, mint a befőtt. Jelen van a MOST-ban, létezik, élvezi a szeretet és a kegyelem állapotát. Ül az alvázán, lógatja a lábát és szelíden néz ki a fejéből.

Ezt eredményezheti a 32 mikro-elektromágneses pont érintéses kezelése a fejen.

Karácsonyi stressz és besok(k)allás ellen: takarékláng, félgőz

Karácsonyi stressz (freeimages / christmas-2-1435055)

Karácsonyi stressz: besok(k)alltam! (freeimages / christmas-2-1435055)

Az előző blog folytatása. Abszurd készülődésből, munkából származó karácsonyi stressz ellen józan paraszti ész és némi ergonómia:

Karácsonyi stressz oldása a takarításban

Hosszabb távú általános praktikák: jobb lehet naponta takarítani 15-30 percet, mint karácsony előttre mindent bezsúfolni. Természetesen vannak olyan munkák, amiket nem lehet több napra elosztani, de amiket lehet, azokat érdemes. Például ha van több darab, sokpolcos szekrényünk, akkor minden nap letörölgethetünk és kiválogathatunk egy polcot belőlük az év folyamán. Így egy idő után elfogy velük a munka, és mehetünk a következőre… Ez már lomtalanításterápia téma is. 🙂

Rövid távú praktikák:

Ünnepi stressz oka: sokat akar a szarka, de nem bírja

Ünnepi stressz oka: mindent egyedül megcsinálni? Megfelelési kényszer (forrás: Facebook)

Ünnepi stressz oka: mindent egyedül megcsinálni? Megfelelési kényszer (forrás: Facebook)

Láttam egy nagyon érdekes és tanulságos szemléltető képet a Facebookon. Arról, hogyan temethet el minket a készülődés 21. századi őrülete és az ünnepi stressz karácsonykor, húsvétkor és más ünnepi alkalmakkor, ha nem vagyunk észnél. Kerestem a neten természetes, egyszerű és hatékony ünnepi stresszt enyhítő tippeket, de sajnos eléggé általánosakat találtam. Pl. sétáljunk, lélegezzünk, igyunk vizet, ne menjünk bevásárlóközpontba, stb. Ilyenek a Lelkirendrakás ALAP hír-emilben is szerepelnek részletesen kifejtve). Semmi magyarázatot és semmi gyakorlatias, témára illő jellegűt nem dobott ki a kereső.

Ezért leírom az ünnepi stressz okát, a saját őket oldó praktikáimmal együtt – és várom a tietekét is a hozzászólásokba. Mert a kép egy meglehetősen mártír, önromboló, önmagával szembemenő, stresszes, szellemileg-lelkileg-testileg egészségkárosító készülődési módot ábrázol. Pedig lehetséges máshogyan, sokkal szelídebb, kíméletesebb és egészségesebb módon is készülődni…

Az ünnepi stressz oka: fityisz a Természetnek

Elfáradtál? Így töltsd fel az akkudat – kimerültség ellen

Több írásban már volt szó a Lelkirendrakás honlapon a kikapcsolódásról… (ha ide kattintasz >>>, az eddigi ilyen témájú blogok ki lesznek listázva egymás alatt). Mégsem tudom eleget hangsúlyozni a fontosságát. Mert még EGY OLYAN EMBER SEM volt nálam stresszoldó kezelésen, aki az aktivitás-passzivitás, munka-kikapcsolódás terén egyensúlyban lett volna, azaz mindkettő meglett volna neki! Pedig RENDSZERES kikapcsolódás-feltöltődés nélkül nincs aktivitás-passzivitás egyensúly, egyensúly nélkül nincs egészség és élet! Aztán csodálkozunk, hogy mindenféle nyűgjeink vannak! Mégpedig ebből az egyensúlytalanságból fakadóan, mert kikapcsolódás nélkül semmit sikerül tennünk a kimerültség ellen!

Kimerültség ellen: ki kellene kapcsolódnom? (freeimages / computer-frustration-1238728)

Kimerültség ellen: ki kellene kapcsolódnom? (freeimages / computer-frustration-1238728)

Kimerültség ellen: tényleg ki kellene kapcsolódnom? És miért?

A 21. század legnagyobb életzavarát, amivel nagyon sok kellemetlen tünetet tudunk teremteni magunknak (mivel ilyenkor nem működnek jól a paraszimpatikus idegrendszerünk és az önhelyreállító-szabályozó folyamataink) a holisztikus keleti egészségkultúrában “üres tűz“-nek hívják. Ez nem mást takar, mint hogy túlságosan és feleslegesen és felfújt módon aktívak és tüzesek vagyunk. Dolgozunk a munkahelyen, és pörgünk, és megcsináljuk a rokonaink feladatait, és nyomulunk, … Mert azt sugallta nekünk a kultúránk, hogy csak sztahanovista kamikáze fakír duracellnyusziként lehetünk hasznos állampolgárok. Ellenben soha nem töltjük fel magunkat, nem kapcsolunk ki, nem vigyázunk magunkra. Majd esetleg a koporsóban!

De nehéz az iskolatáska (a gondoktól?) – iskolai stressz ellen

Ezt az írást az ihlette, hogy a jelenleg általános iskolás negyedikes gyerekem egyik pedagógusa olykor érdekes visszajelzéseket mondogat nekem. Ezeket felírogattam, és most összegyűjtöttem (mert látszik rajtuk, hogy itthon milyen eszközöket használunk – iskolai stressz ellen is).

Például, hogy bár az én csemetém a legfiatalabb az osztályban, a régi szabályok szerint évvesztes lenne, mégis jól bírja a tanulást. A majdnem évvesztességből annyi nehézsége volt kezdetben, hogy a többieknél kicsit lassabban olvasott és írt. De ezt lehetett otthoni közös tanulással és gyakorlással ellensúlyozni. Jó jegyei vannak, ügyes, és nem nagyon fárad el (lehet, hogy azért, mert jól alszik?).

Már első osztályban is pénteken is aktív volt (miközben néhány más gyerek már csütörtökön lekókadt, nagyon szüksége volt a hétvégi pihenésre). Teszi ezt amellett, hogy például a társaival sokat szerepelnek különféle rendezvényeken: táncolnak, énekelnek, hangszeren játszanak, prózát mondanak, … És jól érzi magát, nincsenek nagy konfliktusai más gyerekekkel, kiegyensúlyozott, sugárzik belőle a nyugalom, mindig mosolyog, boldog. Hogy milyen jó lehet nekem, hogy ilyen boldog kislányom van! Stb. stb.

(Autó)vezetés fóbia? Így lehet belőle autóvezetés szerelem

Van jogsim, de nem merek vezetni…” “Van bennem egyfajta, irracionális és megmagyarázhatatlan gyomorgörcs, szorongás vezetés közben…” “Nincs az autóvezetéshez elég önbizalmam…“, stb. Számtalan embertől, zömmel nőktől hallottam már ilyen “vezetés fóbia” jellegű panaszokat. Olyanoktól is, akiknek még nincs jogosítványuk, és nem is tartják magukat képesnek rá, hogy szerezzenek. Olyanoktól is, akiknek van jogosítványuk, de még kezdők, és mindenfélétől félnek az úton: az autótól, a forgalomtól, az ámokfutóktól, a kátyúktól, …. Akik ezek miatt, az én régebbi hozzáállásomhoz hasonlóan, még az autóvezetés gyakorlásának elkezdését is elszabotálják. És bizony még olyanoktól is, akiknek már van némi autóvezetési gyakorlatuk, csak például (majdnem) baleset történt velük – mint ahogy az itt és itt említett hölgyeknek. Pedig ahogy köztudott, a biológiai alapszerepünkből adódóan több nő vezet biztonságosan, mint férfi… Ezért is választottam most ezt a témát. És még miért?

Vezetés fóbia: inkább járok mindig vonattal (freeimages / train-1-1495284)

Vezetés fóbia: inkább járok mindig vonattal (freeimages / train-1-1495284)

Mert a Facebook szeret emlékeztetni minket régebbi bejegyzéseinkre. 🙂 Engem például tegnap arra emlékeztetett, hogy már 3 éve, hogy elkezdtem “dokumentálni” a magamon a kollégáim-barátaim hozzájárulásaival feloldott vezetés fóbia-leblokkolás-disz-pánik-… utó-történetét. 🙂 Hogy minden érintett lássa: ez lehetséges. Olykor hosszabb, és kitartó stresszoldó-gyakorló (“véletlenszerű egybeeséses”) munkát igényel, de aki nem mer vezetni, az a félelmétől talán még ne ássa el magát.

2014 augusztusában körülbelül ezt írtam a Facebookra a saját vezetés fóbia ügyemhez:

Idegrendszer tápláléka: oroszlánsörény gomba?

Idegrendszer (pinterest / 671036413199426858)

Idegrendszer (pinterest / 671036413199426858)

Az emberi lény több szintből épül fel. Van a hétköznapi érzékszerveinkkel is megtapasztalható sűrű matéria, a test. És vannak a csak mikro-elektromágnesesen-információsan, az “antennáinkkal”, az ösztönünkkel- intuíciónkkal észlelhető ritkább szintek, ezt léleknek, szellemnek szoktuk nevezni. (Ezek “hókuszkókuszok”, makacs nyakas materialisták most ne figyeljenek ide.) Mindegyik szintnek a rendezettsége és a jól tápláltsága szükséges ahhoz, hogy igazán egyensúlyban legyünk és jól tudjuk magunkat érezni a bőrünkben. Én ezen a weboldalon főleg a tudatalatti lélek rendberakásával, táplálásával foglalkozok. Viszont olykor kénytelen vagyok a sűrűbb szintre is figyelmet fordítani, mivel (többnyire) nem vagyunk fényevők. A sűrűbb test a ritkább lélek temploma, a testnek is szüksége van téglákra, építőanyagokra, jó minőségű táplálékokra, amiből képes önmagát karbantartani, újraépíteni. A testen belül mindegyik rész más-más jellegű építőanyagokat igényel a táplálékból. A lélek materiális “lakhelyéről”, az idegrendszerről is kiderítették már, hogy például a magnézium, a B (C, D, E?) vitaminok, az omega 3 zsírsavak, a cink adják a legnagyobb hozzájárulást a működéséhez. Vajon korunk nagyüzemi, tápanyagszegény mezőgazdaságában megkapja-e ezeket, biztosított-e az idegrendszer tápláléka minden nap? Én úgy vettem észre, hogy sajnos egyre inkább nem. 🙁

Idegrendszer tápláléka: intenzív leépítés?

Elalvási nehézség kezelése otthon: gondolat- és agyalástörlés

Elalvási nehézség kezelése éjjeli bagoly agyalóknak (freeimages / owl-1408592)

Elalvási nehézség kezelése éjjeli bagoly agyalóknak (freeimages / owl-1408592)

Ezt a blogot egy hozzám nemrégiben krónikus alvászavarral kezelésre jelentkezett vendég és egy, a Facebookon látott rajz ihlette. 🙂 (Ugyan az alvászavarról már írtam az alapok biztosítását és a Moksa Cseppet tekintve is, de a 21. század rohanásában kimeríthetetlen téma.) Most arról lesz szó, hogy (például) hogyan lehetséges az elalvási nehézség kezelése ott helyben az ÉFT-vel.
Ez a tünet sokszor krónikus túlpörgés miatt jelenik meg: az este érkezésekor nem állnak le, hanem csak mennek, csak mennek, pörögnek tovább a gondolatok a fejünkben. Magyarul, éjjeli bagoly agyalók vagyunk, és mindannyian más témán agyalunk. Például a munkán: hogy ki fognak rúgni, xy kerül a helyemre, mindenki lenéz, stb. Ezen az agyaláson pedig a gyakorlatban nem változtat semmi, ha nem találjuk meg a tünet mögött rejlő igazi okot, és nem a megfelelő szintű eszközzel nyúlunk hozzá!

Mikkel szokás a köztudatban a súlyos agyalás és az elalvási nehézség kezelése?

Ezen oldal böngészésével elfogadod a cookie-k használatát. Több infó

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárom