Moksa szakmai fogyasztók és a Moksa kérdések megválaszolása

Moksa szakmai fogyasztók informálnak vele kapcsolatban
Moksa szakmai fogyasztók informálnak vele kapcsolatban

Már volt szó róla (írás olvasható itt >>>), hogy hol, honnan érdemes “szakszerű” virág-homeo Moksa Csepp étrendkiegészítőt vásárolni, rendelni. Ott érintettem azt a kérdést is, hogy hol és hogyan lehet javaslatokat, szellemi támogatást kérni a Cseppekhez (a Moksa szakmai fogyasztók körétől), ha arra van szükség. Ezt a kört most bővítem: összeszedem egy sor további lehetőséget, hogy mit lehet még tenni, ha valaki tanácstalan, és további információt szeretne gyűjteni a Cseppekről. Vagy akár a holisztikus, egészségbarát, természetes stresszoldásról, az emberi test beépített, természetes önhelyreállító folyamatairól.

A Moksa szakmai fogyasztók által a saját vendégeiknek biztosított lehetőségek

A legeslegelső és legkiemeltebb, hiszen a Moksa hálózatnak ez (lenne) a lényege: a Moksa fogyasztó keresse fel a szakmai fogyasztót, a terjesztőt, akitől a vásárlás történt, és tegye fel neki a kérdéseit. Mert minden Moksa szakmai fogyasztó alapvető feladata, hogy tájékoztassa, informálja, támogassa a saját vásárlóit, vendégeit, ha szükségük van rá. Adja meg nekik az elérhetőségeit és a vendégfogadási idejét névjegykártyán, szórólapon vagy egyéb formában – ez így korrekt és így fair! Az pedig, hogy melyik szakmai fogyasztó milyen pluszokat tud nyújtani még a Moksa Csepp mellé, ez teljesen egyéni, rajta múlik. Continue reading “Moksa szakmai fogyasztók és a Moksa kérdések megválaszolása”