Mi az, amit félsz kimondani? 3. Torokfájás ellen otthon

Két írásban (Mi az, amit félsz kimondani? 1 Torokfájás… >>> és Mi az, amit félsz kimondani? 2 Torokcsakra >>>) már volt szó arról, hogy a torokbántalmaknak (is) mindig lelki okai vannak. Ezeket ha nem oldják fel, akkor minden tartós rendberakási kísérlet falra hányt borsó lesz. Mivel a torok az önkifejezés, a kommunikáció helye, a toroktünetekből való felépülés, torok tartós egészségének elengedhetetlen feltétele, hogy folyamatosan gyakorold a gondolataid, érzéseid kifejezését. Erre lesz most két szokatlan, de használható technika bemutatva.

Torokfájás ellen otthon: írás

Torokfájás ellen otthon: írd le! (freeimages / writing-1209718-m)
Torokfájás ellen otthon: írd le! (freeimages / writing-1209718-m)

Ezt a módszert szinte bármikor, bárhol alkalmazhatod. Ha dühös vagy, vagy bánt valami, de nem mered kimondani, írd le! Fogj egy papírt, tollat, és ha lehet, gyújts egy gyertyát is. Ezt követően pedig írj, írj addig, amíg meg nem könnyebbülsz. A papír sok mindent elbír… Úgy írj, hogy kijöjjön, aminek ki kell jönnie, nem kell megválogatnod a szavaidat. Magadnak írd, másoknak nem kell meglátniuk. Ezt az írást lehet kombinálni még az ÉFT pontok >>> folyamatos kopogtatásával –  masszírozásával is, amely rendbeteszi a mikro-elektromágneses energiarendszeredet.

Amikor végeztél az írással, azt javaslom, hogy a sok kijött negatív energiát és érzést semlegesítsd valahogyan (mert különben ilyen eseményeket fogsz bevonzani a tevékenység után, lásd Vonzás Törvénye…). Csinálj mini tértisztítást. Ugyanezt szolgálja az írás közbeni gyertyaégetés is, de nem árt, ha a nehéz érzéseket hordozó papírt is elégeted, vagy összetéped. És a szobában, ahol írtál, egy jó nagyot szellőztetsz és elégetsz például egy füstölőt.

Torokfájás ellen otthon: szék technika

Torokfájás ellen otthon: játszd el! (freeimages / table-for-two-917136-m)
Torokfájás ellen otthon: játszd el! (freeimages / table-for-two-917136-m)

Ehhez a módszerhez nagy nyugalom szükséges, és az, hogy egyedül legyél… Ha valakivel meg szeretnél beszélni valamit, de nem mered, akkor fogj két széket, helyezd őket egymással szembe. Gyújts meg melletted egy gyertyát (hogy meglegyen a negatív energiák folyamatos tisztítása). Ülj le az egyik székre, és képzeld el, hogy az illető, akinek mondanivalód van, ott ül a másik széken. Mondd el neki, ami a lelkedet nyomja. Úgy, ahogy a kifejezések a szádra jönnek. Itt sem kell megválogatni a szavaidat, és úgy, hogy most igazán meghallgat téged. (A beszámoló közben itt is lehet az ÉFT pontokat >>> folyamatosan kopogtatni – masszírozni magadon.)

És most jön egy trükk: miután elmondtad neki, amit szerettél volna, ülj át a másik székre. Azaz, vedd fel a másik szerepét, és úgy mondd ki, ami eszedbe jut, saját magadnak! Ha már nincs mondanivalód az illető szerepében magadnak, akkor ülj vissza a saját szerepedbe, és megint nézd meg, hogy mi jut eszedbe.

Ezt az oda-vissza kommunikációt folytasd egészen addig, amíg jól nem érzed magadat, és ki nem mondtál mindent, amit fontosnak tartasz. Itt is lényeges, hogy amikor végeztél a folyamattal, a sok kijött negatív energiát semlegesítsd, például az írásnál bemutatott módon.

További módszerek (ezzel a kettővel együtt) a tartósan egészséges torokhoz a “Holisztikus megoldások torokbántalmakra” című e-bookban. Olvasd el a részleteket és rendeld meg az e-bookot, katt ide >>>

A bejegyzésnek még egy utolsó folytatása következik… a sorozat utolsó részében egy ÉFT gyakorlatot fogok veled megosztani.

Kérem az ajándék alap információkat a stresszoldó (ön)kezelésről >>>               Időpontot kérek stresszoldó kezelésre >>>